Dobíjení

Úvod

Jak na to

Předplacená O2 karta a dobíjení kreditu on-line

O službě

Pohodlné dobíjení kreditu platební kartou pro vás i vaše blízké.

Online dobíjení vám umožní:

  • jednorázové dobití jakékoli předplacené O2 karty
  • pohodlné zaplacení kreditu platební kartou

Zaregistrujte se, získáte navíc možnost:

  • dobíjet kredit sobě nebo svým blízkým přes SMS
  • nastavit pravidelné dobíjení na libovolný počet čísel (například jednou za měsíc nebo při poklesu kreditu pod 50 Kč)
  • umožnit svým blízkým, aby si sami dobili z vaší platební karty do výše zvoleného limitu

Při registraci je nutné vždy provést dobití pro ověření údajů o platební kartě. Pokud provedete jednorázové dobití, je možné si v dalším kroku vaše údaje registrovat bez nutnosti provedení další platby.

Pro službu je možné použít následující karty:

  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro

Vaše platební karta musí mít povolené internetové platby (pokud nemáte, kontaktujte svou banku).

Dobíjení přes SMS

Dobíjejte přímo ze svého mobilu.

Jak na to?

  1. Zaregistrujte se
  2. Pokud budete chtít dobíjet i svým blízkým, uložte si jejich telefonní čísla ve svém profilu
  3. Opište si tvar SMS pro dobití
  4. Heslo pro dobití je shodné s heslem do vašeho profilu (z bezpečnostních důvodů nedoporučujeme ukládat si heslo do paměti vašeho mobilního telefonu)

Dobití přes SMS

Dobít sobě

Dobijte si zasláním SMS na číslo
606 999 019 ve tvaru:
KREDIT heslo částka

Do dobíjecí SMS napište heslo, které jste zadal/a při registraci do systému a mezi klíčovým slovem KREDIT, heslem a částkou je mezera.

Příklad:
  Dobít blízkému

Dobijte svým blízkým zasláním SMS
na číslo 606 999 019 ve tvaru:
KREDIT heslo částka číslo

Do dobíjecí SMS napište heslo, které jste zadal/a při registraci do systému, částku a číslo, které chcete dobít.


Příklad:
KREDIT 111222 300 KREDIT 111222 300 602123456

Automatické dobíjení

Dobíjejte kredit automaticky ve stanovenou dobu nebo při poklesu kreditu pod 50 Kč.

Jak na to?

  1. Zaregistrujte se.
  2. Vyberte si typ automatického dobíjení, které chcete nastavit.
  3. Pro nastavení automatického dobíjení podle data zadejte, který den a jakou částkou chcete dobíjet.
  4. Pokud budete chtít dobíjet i svým blízkým, uložte si jejich telefonní čísla ve svém profilu a automatické dobíjení jim nastavte.

Často kladené otázky

1. Které platební karty lze použít pro platbu online dobíjení?
Pro službu online dobíjení přes platební karty lze použit standardní debetní a kreditní karty. Podmínkou je, aby daná karta měla povolené internetové platby. O povolení internetových plateb může požádat každý držitel karty svou banku, která mu kartu vydala, případně si jej sám povolit na portále internetového bankovnictví své banky.

Obecně je možné pro službu použít následující karty:
  • VISA/VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro
2. Nepodařilo se vám kredit platební kartou dobít?
Několik rad, jak selhání platby předejít:
  • Dejte pozor, zda zadáváte správně číslo karty (bez mezer mezi jednotlivými čtyřčíslími) a datum platnosti karty
  • Ověřte u své banky, zda má vaše karta povoleny internetové platby
  • Zkontrolujte si, zda máte na účtu dostatek prostředků nebo zda jste nepřekročili limit stanovený pro transakce vaší platební kartou
3. Nemám platební kartu. Mohu požádat někoho jiného, aby mi dobil kredit?
Ano, kdokoliv s platnou kreditní nebo debetní kartou vám může předplacenou kartu dobít.

Pokud potřebujete, aby vám dobíjel často, požádejte svého blízkého, aby provedl registraci do systému online dobíjení se svým číslem (může to být jakékoliv telefonní číslo). Ve svém profilu pak uloží vaše telefonní číslo a může vám kdykoli dobíjet např. prostřednictvím SMS nebo umožnit, abyste si sami dobíjeli z jeho platební karty.
4. Jaké částky mohu dobíjet?
Minimální částka, kterou lze dobít, je 200 Kč, maximálně lze dobít až 9 999 Kč každých 30 dní.
5. Když se zaregistruji, může někdo zneužít číslo mé karty?
Nemůže, číslo vaší karty se totiž vůbec nikde neukládá. Místo toho se ukládá pouze referenční odkaz na vaši kartu, který není zneužitelný.

Všechny informace týkající se vaší platební karty a údajů jsou vkládány přímo do platebního certifikovaného portálu banky. Tím je zajištěno, že číslo karty nikdy neopustí zabezpečené prostředí banky.

Vazba na telefonní číslo a váš účet je zabezpečena anonymním číselným identifikátorem, který nikde jinde k žádné platbě nelze použít.
6. Jak jsou chráněné moje údaje, které zadávám do systému online dobíjení?
O bezpečí dat při přenosu je postaráno zabezpečeným spojením. To je použito vždy, i při opakovaném vstupu do portálu. Data platební karty jsou navíc zadávaná přímo do vnořeného systému banky. Nejsou tudíž nikde ukládána ani archivována a číslo platební karty je zpřístupněno pouze bance. Tato s ním nadále provede transakci jako v každém standardním internetovém obchodě a samotný dobíjecí portál informuje pouze o pozitivním či negativním výsledku operace. Žádné osobní údaje ani čísla klienta nejsou portálu známy, vše zůstává v bezpečí banky.

Stěžejní informace, především tedy heslo klienta, jsou pro konkrétní telefonní číslo drženy v databázi ve formě HUSH, takže je nelze zpětně získat, pouze ověřit jejich pravost.

Zabezpečení plateb

Platba kreditu z vaší platební karty probíhá přes zabezpečenou platební bránu slovenské banky Tatra banka. Za bezpečnost online plateb ručí certifikovaný systém splňující celosvětové standardy.

Tatra banka, a.s. působí na slovenském trhu již více než 20 let a je třetí největší slovenskou bankou. Je také členem mezinárodní skupiny Raiffeisen Bank International.

Platby a údaje zadávané přes platební bránu banky jsou chráněné systémem 3D secure a SSL protokolem. Společnost Telefónica Czech Republic, a.s. ani společnost NETPAY (technický provozovatel služby online dobíjení) nemají přístup k citlivým údajům zadaným během platební transakce (jako číslo karty, její platnost nebo CVC/CVV kód).


Úvod Dobíjení

Vytisknout

Přidat k oblíbeným


Opište z obrázku Opište kód
Zaslat SMS
Zavřít